Thursday, September 20, 2012

Hayat Kurtarıcım: Asetonsuz Oje Temizleme Mendili

Merhaba,

Pazar günü arkadaşlarımız Özge ve Ekimin nikahına gittiğimi söylemiştim. İşte oraya gitmeden önce rasladım bu hayat kurtarıcısına.



Olayı baştan anlatalım. Sabah kuaföre gittim. Önce saçlarımı düzleştirici ile düzleştirmelerini istedim. Fön dediler. Yok dedim. Baktım düzleştiricileri dandik 50 defa üzerinden geçtiler benim saç hala kıvırcık. Dedim becerebilcekseniz fön çekin. Ok yaparız dediler. Biz sıkı çekeriz, 3 hafta dayanır dediler. Çektiler. Üzerine biryantin sürdüler. Ok. Güzel duruyo saçlar. Dedim bide manikür yaptırayım. Kadın güzel manikür yapıyo şimdi. Yaptı. Elimi gram kanatmadan halletti. "Oje süreyim mi?" dedi. "Sür" dedim. Siyah renk istedim. Çıkardı bi oje sürdü. Oje çok yoğundu ama. Doğru düzgün süremedi. İnsan bi oje çözücü alır damlatır bir iki. Neyse göya sürdü. Yarısı tam kapanmış yarısı kapanmamış. Yinede neyse dedik. Kendimi biliyorum ben. Dedim oje kurutucu var mı ? dedi yok. Haaaah kesin ben bunu bozarım. Demeye kalmadı zaten kuaför daha ojeleri falan kaldırmadan bi kere bozdum. Neyse hemen yaptık orda. Paramı verdim çıktım.

Yolda gittik iyi güzel bu arada fön çekildiği için saçlarım önüme önüme geliyor. O da ayrı bir sinir bozucu. Eve gittim bi baktım işaret parmağım cort diye çizilmiş. Alttan tırnağım "merhabaaaaa" diyo :D Allahtan yanımda sticker vardı. Hemen yapıştırdım bir tane üzerine. Aradan yarım saat falan geçti. Dedim artık kurumuştur. Öne düşen saçımı arkaya atayım derken oje hepten mort. Aseton yok. Pamuk yok. silcem başka oje vardı evde onu sürcem süremiyorum. Neyse giydim elbisemi gittik bakırköy merkeze çeyrek alcaz AVM den. Eşime dedim sen altını al ben gidim şurdan bi asetonlu mendil sorayım. Kocaaa tükkan ama gel gör ki yok. Dedi yukarda gratis var orda bulursun. Zaten gördüydüm daha önce Gratiste ama aseton var diye almamıştım. Koştum yukarı. Avm de ben saten abiye ile dolaşıyorum :D Ayağımda topuklularda vurmaya başladı. Topallaya topallaya gidiyorum. Buldum  Gratisi daldım içeri. Hemen sordum görevlilere dedim böle böle asetonlu mendil lazım. Hemen gösterdi. Şık şık aldım. Çıktım. Aşağıya inerken hemen kutuyu açtım. İçinden bir mendil aldım. Hemen silmeye başladım. Dedim anam bu ne yağ gibi bişi. Bi baktım önüne Asetonsuz Oje Temizleme Mendili. Neyse ojelerimi sile sile eşimin yanına gittim. Hemen çıktı ojeler. Yeni manikürdenmidir bilmiyorum tırnak etlerimi azcık yaktı.Yolumuza devam ettik. Nikaha geç kaldık :D Neyse oda bizimkine geç kalmıştı. Nikahtan sonra eylence şamata falan :D Akşam eve döndüğümde o sıkı çektik, bişi olmaz 3 hafta kullanırsın dedikleri fön var ya kafamda sanki bişi oturuyomuş gibi kabardı. En yakın zamanda kardeşime verdiğim saç düzleştiricim yerine yenisini almayı planlıyorum.

Pazartesi iş yerine gelince bizim laboratuvardaki arkadaşı çektim kolundan sordum. "Ne bunun içindekiler ? Söle uleyyynnnnn" . Dedi "valla abla bişi yok abla C vitamini var, parfüm var, yağ var, alkol var". "Hımm" dedim parfümden her halde yandı tırnaklarımın dipleri ya da yeni manikürdende olabilir.Ürünün Asetondan daha iyi olduğunu düşünüyorum çünkü aseton kullandığımda tırnaklarımın üzerinde beyaz izler oluşuyordu; Kuruluktan dolayı. Fakat bunda böyle bir şey olmadı. Ojenin silinmiş halini aşağıda görebilirsiniz. İçinde 30 mendil var. 1 mendille rahat rahat bütün parmaklarınızı silebiliyorsunuz.





Ve sizlere son sözüm : Çirkin ojedense oje olmamasını tercih ederim.

No comments:

Post a Comment